Vítajte na mojej stránke

Som rada, že si otvorila moju stránku. Cíť sa tu dobre a budem rada ak napíšeš komentár. Píšem tu články na ktoré rada spomínam a ktoré ma zaujímajú. Nájdeš tu z každého trošku. Prajem ti krásny deň.

7. 10. 2011

Neschopnosť koncentrácie a učenia sa

Príznaky
  • Zábudlivosť.
  • Myšlienky skáču z predmetu na predmet, nemôžu nájsť jednotnú líniu.
  • Rýchla duševná únava.
Príčiny 
  • Fyzickéinzulínom. Hladina cukru dramaticky poklesne a my sa cítime unavení, vyčerpaní a naša koncentrácia klesá k nule.Ideálna výživa pre mozog nespočíva v jednoduchom cukre ale v kombinácii jednoduchých cukrov a polysacharidov.
  • Vitamín C
Bohaté zdroje vitamínu C sú v čerstvom ovocí a zelenine. Pozor! Varením sa stráca veľké množstvo vitamínu C.
  • Vitamín E
Dajte viac na výživu ako na tabletky. Vitamín E sa nachádza v celozrnných výrobkov, orechoch , oleji zo pšeničných klíčkoch.
  • Vitamín B1, ktorý sa nachádza vo vajciach, mlieku, zemiakoch, zelenine a strukovinách.
  • Vitamín B6, ktorý nájdeme tiež v celozrnných výrobkoch, zemiakoch a strukovinách. Nezabudnite, že fajčenie a užívanie antikoncepčných tabletiek zvyšuje potrebu Vitamínu B6.
  • Vitamín B12 a cholín zdravá črevná flóra ju dokáže aj sama produkovať


Zverejnenie komentára