Vítajte na mojej stránke

Som rada, že si otvorila moju stránku. Cíť sa tu dobre a budem rada ak napíšeš komentár. Píšem tu články na ktoré rada spomínam a ktoré ma zaujímajú. Nájdeš tu z každého trošku. Prajem ti krásny deň.

23. 1. 2012

Ako ma okradli

Mala som poobedňajšiu smenu, bola streda a vzhľadom na to, že v tento deň roboty býva málo o zákazníkov som nemala núdzu. Tešila som sa z tržby a už som plánovala, že manžela pošlem pre chýbajúci tovar. Bolo okolo pol šiestej, keď do predajne vstúpili dvaja počerní zákazníci. Mala som ešte zákazníkov tak chvíľu vyčkávali. V predajni sme ostali len traja. Ja, jedna žena,  polorómka a počerný muž, ktorý nepôsobil nijakým dobrým dojmom. Žena si vypýtala kosti pre psa, ktoré sme mali v chladiacom pulte, ktorý bol vysoký. Ako som vyberala z pultu kosti, zakaždým som sledovala ich pohyby, hlavne muža, ktorý stál za ženou. Naraz sa mi muž stratil z očí. Pokúšala som ho s očami pohľadať. Dvere predajne boli otvorené, v predajni pred dverami máme stĺp. Ako som sa pokúsila zistiť, kde sa muž nachádza, žena sa otočila tvárou k dverám a začala sa rozprávať s mužom. Moja myseľ naznačila, že muž je vonku pred dverami. Cigánka si vypýtala kosti a s poznámkou, že ide pre peniaze odišla z predajne. Ja som tovar odvážila, nablokovala a čakala. Čakala a čakala, ale cigánka sa nijako nevracala naspäť. Myslela som si, že asi nemajú peniaze a odišli. Blížilo sa už k záverečnej a chcela som zrátať tržbu. Natiahla som sa pod pult, kde v taške som mala uložené peniaze. Otváram kabelku a ..... neverila som očiam, v kabelke,  kde som mala peniaze som nenašla ani len jeden cent. Oblial ma studený pot, celé telo sa mi roztriaslo, úplne som spanikárila. Pomaly ale isto sa mi vynoril ten hrôzostrašný obraz. Veď ma tí dvaja okradli. A ako? Snažila som sa scénku dať do kopy a  došla som k tomu, že cigán, ktorý mal stáť vonku, keď som ho hľadala, nebol vonku, ale v tej chvíli sa plazil na druhú stranu pultu a kradol moje peniaze. Doslovne sa musel plaziť, aby som ho nezbadala a popritom musel byť veľmi rýchly, lebo som bola od neho len meter a obsluha mi netrvala viac ako pár minút. Po pár predýchnutých minútach som volala na políciu. Pravdaže po nich ani stopy. Jedna zákazníčka vypovedala, že podozrivé osoby nastupovali do auta, ktoré mali zaparkované o dom ďalej. Dvakrát nebolo príjemne ani na polícií, kde som musela opísať situáciu, ako, kde a kedy sa to stalo. Najhoršie bolo opísať osoby, ako vyzerali, čo mali oblečené. Vzľadom na to, že osoby som si dobre prezrela, opísať som ich vôbec nedokázala.
Často myslím na túto nepríjemnú situáciu. Som rada, že to dopadlo tak ako dopadlo. Neviem čo by sa stalo, keby zlodeja prichytím pri čine, ako by som zareagovala, alebo ako by zareagoval on. Na pulte máme nože sekeru a rôzne náradia, ktoré do mäso-predajne patria. Tú scénku si radšej ani nechcem predstaviť. Odvtedy máme pár opatrení, ale čert nikdy nespí.

Žiadne komentáre: