Vítajte na mojej stránke

Som rada, že si otvorila moju stránku. Cíť sa tu dobre a budem rada ak napíšeš komentár. Píšem tu články na ktoré rada spomínam a ktoré ma zaujímajú. Nájdeš tu z každého trošku. Prajem ti krásny deň.

10. 6. 2014

Vynikajúca bublanina

Potrebujeme: 5 vajec
                      250g kryštál. cukru
                      250g výberovej múky
                      1kávovú l. prášku do pečiva
                      1,5dcl vlažného mlieka
                      1 dcl oleja
                      ovocie,/ čerešne, jahody,drobné ovocie/
Príprava:  oddelíme žĺtky od bielkov. Bielky vyšľaháme so štípkou soli do penista, pridáme kryšt.cukor, postupne pridávame po jednom žĺtky a stále šľaháme. Po kvapkách striedavo pridávame olej a mlieko. Nakoniec pridáme múku s kypriacim práškom. Vylejeme na plech, ktorý sme vytreli s olejom a posypali s hrubou múkou. Rozložíme ovocie a upečieme vo vyhriatej rúre pri teplote 180 stupňov asi 25 minút. Keď vychladne posypeme práškovým  cukrom.
Je to najlepšia bublanina čo som doteraz jedla, ja dávam veľa ovocia. Dobrú chuť. 

Žiadne komentáre: