Vítajte na mojej stránke

Som rada, že si otvorila moju stránku. Cíť sa tu dobre a budem rada ak napíšeš komentár. Píšem tu články na ktoré rada spomínam a ktoré ma zaujímajú. Nájdeš tu z každého trošku. Prajem ti krásny deň.

11. 10. 2011

Medzi nebom a zemou

 Pri prepínaní ovládačom  ste už určite natrafili  na reláciu, kde  prebieha očistka od minulých životov alebo diagnostika a pomoc pri rozličných chorobách. Buď ste sa pozastavili a pozorne ste sledovali čo sa bude diať, alebo ste rýchlo prepli s komentárom "dobrá sprostosť". Ale vaše myšlienky sa stále vracali k tej téme a položili ste si otázku "Čo ak predsa"?  Ľudská zvedavosť je kolosálna, každý by rád vedel, čo ho čaká, čo by mu poradili, vyveštili, odporučili. Niekto sa bojí , niekto je silne veriaci alebo je ateista . Kým sme v pohode, nič nás netrápi, sme zdraví, odolávame, ale keď sme zúfalí, bezmocní, nenájdeme cestu z toho pekla von sme ochotní spraviť aj nemožné.
Zúfalosť aj mňa priviedla k tomu, aby som  zdvihla telefón a vytočila číslo priamo do relácie. Volala som v mene mojej príbuznej. Práve prebiehala očistka od minulých životov. Zvonilo. Na druhej strane sa ozval hlas muža, ktorý sa ma pýtal, koho potrebujem, o akú pomoc mám záujem. Na moje prekvapenie záujem o očistku bol veľký, preto ma dotyčný pán na moju žiadosť prepol na jednu vešticu, ktorá číta osudy z kariet. Pýtala sa
ma akú pomoc potrebujem, pre koho, ako sa volá a aké má znamenie. Bolo počuť šuchot kariet....
Varovala ma, aby dotyčná osoba dávala pozor na doklady, čaká ju križovatka cesty, kde sa sama rozhodne akou cestou sa vyberie, aby si vyberala lepšie svoje priateľky. Už som váhala či pokračovať, veď doklady a falošné kamarátky či križovatka cesty sú známe frázy od veštíc. Zarazila ma ale veta, že osobu o sedem mesiacov čaká autonehoda a aby som ju na ten mesiac upozornila. Pýtala sa ma či chcem niečo spraviť pre svoju milovanú osobu a ak áno mám učiniť tak. Bolo počuť listovanie v knihe. Nadiktovala mi obsah tkz. prosby k anjelom, ktorú som mala trikrát napísať na papier zelenou farbou.  V záhrade na juhovýchodnej strane mám vykopať tri jamy. Tri za sobou nasledujúce dni papierik spáliťa zakopať do jamiek. Rituál môžem vykonávať len očistená preto sa musím okúpať vo vode pridaním šesť lyžíc solí.
Či som tak učinila?  To vám neprezradím. Neodsudzujem tých, ktorí mávnu hlavou, ani tých ktorí posluchnú, ale keď tam už zavoláte alebo osobne vešticu navštívite poslúchnite a robte veci správne. Je ešte veľa vecí nepreskúmaných medzi nebom a zemou.

Žiadne komentáre: