Vítajte na mojej stránke

Som rada, že si otvorila moju stránku. Cíť sa tu dobre a budem rada ak napíšeš komentár. Píšem tu články na ktoré rada spomínam a ktoré ma zaujímajú. Nájdeš tu z každého trošku. Prajem ti krásny deň.

15. 12. 2011

Hnev



Sme ľudia, každý z nás nosíme v sebe aj kúsok hnevu. U niekoho ten kúsok môže byť niekedy aj trošku väčší. Hnev máme už od malička,  hneváme sa keď nedostaneme svoje hračky, ak nám mama nekúpi v obchode sladkosť či cukrík, vyvádzame, keď nám zakážu pozerať televízor a ešte by som mohla vymenovať celý rad vecí na ktoré sa hneváme. Horšie je keď už dospejeme a hneváme sa na nijakú konkrétnu osobu, buď na susedu, spolupracovníka či už na poštára. Hnev nám niekedy môže prerásť aj cez hlavu,to je ten lepší prípad alebo nám môže spôsobiť aj zdravotné problémy. S hnevom netreba byť kamarát ale rýchlo konať a problém vyriešiť. Áno, niekedy je to ťažké, ale nosiť hnev v sebe je ešte ťažší. Poznám ľudí, ktorí sa stále na niekoho hnevajú. Určite záleží aj na tom o aký druh hnevu sa jedná. Hnev na kamarátku, ktorá má krajšie šaty, alebo  hnev na suseda,  ktorý má už tretie auto, takéto typy hnevu rýchlo prehltneme a hnev takisto rýchlo ustúpi. Je určité percento ľudí, ktorí sa neustále hnevajú na niekoho. Sú až tak posadnutí hnevom, že každý deň riešia dotyčnú osobu a zobúdzajú sa s hnevom, žijú celý deň s hnevom a  zaspávajú sa sním. A čo si myslíte, kto sa cíti horšie? Určite ten, ktorý sa hnevá. Moja sestra sa hnevala na jednu osobu. Riešila ju celé mesiace. O inom už ani nevedela rozprávať. Hnevala sa už do takej miery, že to už odnieslo jej zdravie. Každú noc o polnoci videla tmavú postavu, ktorá na ňu ľahla a tlačila ju na hrudi. Ona ostala znehybnená a modlila sa, aby zlý duch odišiel. Darmo nechávala svetlo zažaté, ono zhaslo a  duch prišiel, chcela zažnúť, ale ruky akoby zdreveneli a nevedela ich zdvihnúť.   Po opakovaných návštevách ducha či démona alebo neviem koho som jej odporučila zmieriť sa s osobou voči ktorej cíti nenávisť. Moje rady vypočula a s dotyčnou osobou sa udobrila. Odvtedy má dobrý spánok a už ju nikto nestraší. Ale musí si dávať pozor, lebo v poslednej dobe dosť často rieši svoju nespokojnosť s ľuďmi, alebo možno už zabudla kam viedla jej nenávisť.
Preto ľudia, ktorí sa hneváte či už na manželov, rodičov, detí alebo na suseda očistite svoje dušičky. Veď stačí tak málo. Stisk ruky, úsmev, pozdrav alebo slovíčko prepáč, odpusť, ďakujem... Je najvhodnejší čas, blížia sa Vianoce, čas mieru a pokoja.  Nový rok je predo dvermi a začnite ju s láskou k blížnemu.

Žiadne komentáre: