Vítajte na mojej stránke

Som rada, že si otvorila moju stránku. Cíť sa tu dobre a budem rada ak napíšeš komentár. Píšem tu články na ktoré rada spomínam a ktoré ma zaujímajú. Nájdeš tu z každého trošku. Prajem ti krásny deň.

30. 10. 2011

Blogovanie


Pred dvoma mesiacmi som založila svoju stránku. Na Nete som našla: " Blog zadarmo". A prečo?  Pred pol rokom som ešte ani nevedela čo je to blogovanie. Zo slovenského jazyka na maturitách, keď som prečítala názov
 mat. témy som ani nemala potuchy kto sú blogeri. Priznávam sa ani teraz v tom nemám až tak jasno. Neviem, čo by chceli ľudia čítať, veď na Internete sú dostupné všetky informácie. Malé deti ešte, alebo si myslím nemajú prístup na internet, predpokladám, že  školopovinné deti nieže nejdú na net ale musia. V škole dostávajú rôzne zadania, úlohy, projekty. Pomocou internetu nájdu všetky dostupné informácie, stačí kliknúť, vytlačiť a hotovo. Žiadna námaha, technika všetko urobí za vás. Veľa krát ani informácie neprečítajú, ani nevedia či dostali tie dôverhodné podklady. A vy vlastne overujete, či vaše dieťa má

Žiadne komentáre: