Vítajte na mojej stránke

Som rada, že si otvorila moju stránku. Cíť sa tu dobre a budem rada ak napíšeš komentár. Píšem tu články na ktoré rada spomínam a ktoré ma zaujímajú. Nájdeš tu z každého trošku. Prajem ti krásny deň.

1. 12. 2011

Myšlienka


Nenapadla vás niekedy myšlienka o  ľuďoch, o nás, o populácií, o kolobehu života, o smrti či o posmrtnom živote? Určite áno. Niekedy rada nechám svoje myšlienky voľne pobehovať a fascinuje ma, koľko ľudí žije na zemi a každý je obdarení rovnakou stavbou tela, máme ruky, nohy, hlavu, ústa, nos, vlasy.... atď. Teraz som myslela na zdravého človeka, ktorý má to šťastie a disponuje týmito časťami ľudského tela. Je veľmi zaujímavé, keď sa nad tým zamyslíte, že ľudia sú tak podobní a predsa tak rozdielni. Predstavte si oči, na vzhľad obyčajné oči. Je až neprestaviteľné koľko rozdielnych očí pozerá na vás. Oči modré, zelené, hnedé či čierne, malé, veľké, úzke. Všetky sú tak podobné a predsa tak rozdielne. Ako aj nos, ústa, zuby, vlasy koľko odlišných znakov a koľko variantov ukrývajú. Príroda bola štedrá a obdarila človeka týmito detailami a darmo by sme pátrali po dvoch pároch rovnakých očí, nenájdeme ich. Taká malá dlaň, ale skutočnosti obrovská, ktorá má nepredstaviteľné množstvo podôb, taktiež na svete rovnaké nenájdete. Okrem vonkajších znakov máme aj vlastnosti, povahu. Sme ľudia s vlastnosťami podobnými a predsa dvaja zhodní sa ťažko nájdu. Alebo taká inteligencia, v takej hlave, v takom malom mozgu, dvaja s rovnakou inteligenciou alebo rozumom asi neexistujú. Každý z nás nosí svoju schránku a každý má inú. Tú schránku sme naplnili dušou, časť z toho sme dostali do vienka a o druhú časť sme sa postarali počas života. Jedna je krásna druhá menej. Niekto tú schránku celý život leští, niekto zanedbáva. Predsa sa nájde pre ľudí niečo čo majú všetci spoločné . Narodenie a smrť. Tieto dve vecí sú pre každého človeka rovnaké.

Žiadne komentáre: